A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кошелівський ліцей
Житомирського району Житомирської області

Методична рада

Фото без опису

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО МЕТОДИЧНУ РАДУ

Кошелівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

1. Загальні положення.

1.1.Методична рада є консультативним органом, який покликаний сприяти реалізації державної політики у галузі освіти, зокрема, з питань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі.

1.2.Методична рада діє згідно з чинним законодавством України, у своїй роботі керується нормативними документами та інструкціями Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки Житомирської облдержадміністрації.

1.3. Головною метою діяльності методичної ради є:

- вироблення стратегічних напрямків розвитку та удосконалення змісту навчання і виховання учнів;

- оцінка якості навчально-методичного забезпечення освітнього процесу, визначення перспективних потреб науково-методичного забезпечення освітнього процесу;

- погодження освітніх технологій і навчальної літератури, дидактичних засобів і програмних продуктів та навчального обладнання.

1.4. Координація всіх структурних підрозділів науково-методичної служби школи; члени науково-методичної ради працюють на громадських засадах.

1.5.Методична рада підпорядковується у своїй діяльності директору освітнього закладу.

2. Завдання методичної ради.

2.1. Вироблення пропозицій щодо удосконалення змісту науково-методичної роботи, впровадження нових педагогічних технологій, методів навчання і виховання.

2.2. Аналіз науково-методичного забезпечення освітнього процесу та підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного програмного та інформаційного забезпечення школи.

2.3. Ознайомлення й погодження запропонованих нових навчальних планів і програм, підручників, навчальних посібників.

2.4. Вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду і вироблення пропозицій щодо його запровадження у практику і форм поширення.

2.5. Вироблення рекомендацій щодо змісту і форм роботи з обдарованими дітьми.

2.6. Участь у розробці освітніх програм.

3. Напрямки діяльності методичної ради

3.1. Підвищення рівня майстерності вчителя через залучення його до методичної роботи . Через модель методичної роботи здійснюється:

- пізнавальна діяльність (формування свідомості педагогів, вивчення педагогічних ідей) у формі педагогічних читань, методичних «оперативок», самоосвіти, теоретичних і практичних семінарів, консультацій);

- тематична діяльність (визнання шляхів вирішення актуальних проблем, розробка нових педагогічних ідей, технологій) у формі тематичних педагогічних рад, роботи творчих груп, тимчасових творчих модулів, роботи школи педагогічної майстерності);

- узагальнююча діяльність (упровадження нових педагогічних технологій) у вигляді методичних тижнів, творчих звітів учителів, роботи методичного кабінету, підсумкових проблемних семінарів, конференцій).

3.2. Формування основних завдань підвищення кваліфікації педагогів школи.

3.3. Узагальнення системи роботи школи з педагогічними кадрами.

3.4. Моральне стимулювання професійного зростання вчителів.

3.5. Популяризація активних форм методичної роботи .

3.6. Проведення методичних рад із використанням активних форм (управлінських: майстер-клас, проект, консиліум, анонс, прогноз, калейдоскоп, експертиза, ескіз, дослідження, портфоліо; методичних: аукціон методичних ідей, панорама управлінських ідей, управлінські монологи, лабораторії, експертизи, скарбнички, вітальні, дослідження, огляди).

3.7. Популяризація інноваційного досвіду шляхом публікацій у методичних виданнях.

3.8. Розробка власних науково-методичних і дидактичних матеріалів.

3.9. Організація і супровід роботи творчих груп.

3.10. Організація співпраці з іншими освітніми установами, в тому числі з ДНЗ, вирішення спільних проблем, участь учителів у семінарах, конференціях.

3.11. Затвердження проблемних тем роботи методичних комісій, вчителів, творчих групп – доцільність їх практичного застосування.

3.12. Організація консультативно-методичної роботи з адаптивного впровадження інноваційних технологій, зокрема, інтерактивних, технологій створення ситуацій успіху та технологій використання творчих завдань.

4. Організація роботи методичної ради.

4.1. Склад методичної ради затверджується наказом директора по навчальному закладу.

4.2. Для забезпечення роботи методична рада обирає секретаря.

4.3. План роботи складає голова методичної ради, розглядають його на засіданні, а затверджує директор школи.

4.4. Якщо на засіданнях обговорюють питання, які стосуються інших напрямків навчальної діяльності, на засідання запрошують відповідних посадових осіб.

4.5. З кожного розглянутого питання методична рада приймає рекомендації (ухвали, постанови), які фіксуються у протоколах.

5. Права методичної ради.

Методична рада має право:

5.1. Пропонувати зміни з метою удосконалення навчально-виховного плану школи відповідно до нормативних документів.

5.2. Пропонувати вчителям різні форми підвищення фахової майстерності.

5.3. Рекомендувати вчителів для участі в конкурсі «Учитель року».

5.4. Готувати пропозиції та рекомендувати вчителів на підвищення кваліфікаційної категорії та присвоєння педагогічного звання.

5.5. Ініціювати питання про публікацію матеріалів про передовий педагогічний досвід, накопичений окремими вчителями, методичними об’єднаннями.

5.6. Ініціювати питання про заохочення працівників школи за активну участь у роботі.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора