Проблемна тема закладу освіти
ПЛАН РОБОТИ
над науково-методичною темою
Кошелівського ліцею
«Реалізація
основних напрямків
оновлення освітніх процесів
з урахуванням вимог
сучасної школи»
на 2020-2025 р.р.
І.Загальні положення. Обґрунтування теми
Нові реалії життя в Україні, її поступове перетворення на демократичну, соціально орієнтовану країну обумовили глобальні зміни у філософії освіти, визначенні її мети, завдань, методів діяльності.
Сьогодні створюється нова школа, де учень повноцінно живе, проектує своє майбутнє, свій шлях, враховуючи власні можливості, ставлячи перед собою завдання самовдосконалення, самовиховання, самоосвіти. При цьому особливого значення набуває розвиток ключових компетентностей учнів, їх здатність до творчого нестандартного мислення, вміння ефективно вирішувати складні проблеми власної життєдіяльності. Новітній підхід до навчання сприяє успішній адаптації школярів у соціумі, рішенню ключових проблем сучасного життя, їх професійному самовизначенню.
Ключові компетенції можуть бути сформовані у процесі спеціально організованих педагогічних впливів у системі освіти, яка є креативною, прагне до творчого вирішення проблем через використання сучасних інноваційних технологій для досягнення визначеної мети.
Концепція сучасної освіти відповідає основним документам, що забезпечують діяльність освітньої галузі: Загальна декларація прав людини, Декларація прав дитини, Національна доктрина розвитку освіти України, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державні документи щодо реформування сучасної освіти.
Ключові компетентності сприяють досягненню успіхів у житті, сприяють підвищенню якості набутих знань, відповідають багатоманітним сферам життя.
Набуття необхідних компетентностей протягом всього життя сприятиме:
- продуктивності та конкурентності людини на ринку праці;
- скороченню безробіття завдяки розвиткові гнучкої (адаптивної) та кваліфікованої робочої сили;
- розвиткові середовища для інноваційних перетворень у умовах глобальної конкуренції.
Формування компетентностей відбувається засобами змісту освіти. У підсумку в учня розвиваються здібності та з'являються можливості вирішувати в повсякденному житті реальні проблеми - від побутових до виробничих і соціальних. Таким чином, компетентнісний зміст освіти проходить наскрізною лінією через усі навчальні предмети (освітні галузі), одержуючи кожного разу реалістичне, діяльнісне, особистісне й соціально значуще втілення на відповідному матеріалі. У результаті вдається об'єднати навчальні предмети в єдиний цілісний зміст, визначивши системоутворюючі елементи загальної освіти як по вертикалі окремих ступенів навчання, так і на рівні горизонтальних міжпредметних зв'язків.
ІІ. Мета реалізації методичної теми
1. Організація командної взаємодії педагогів щодо комплексного впровадження інноваційних педагогічних технологій у формування ключових компетентностей учнів.
2. Створення максимально сприятливих умов для задоволення освітніх потреб, розвитку та самореалізації кожної дитини у творчому середовищі.
3. Активізація творчого потенціалу учнів, залучення до творчої діяльності, підвищення рівня компетентності дітей.
ІІІ. Пріоритетні завдання роботи
1. Вивчення теоретичних засад формування ключових компетентностей.
2. Створення системи діагностики творчого потенціалу учнів.
3. Створення банку інформації про індивідуальні здібності учнів школи, рівень та динаміку їх розвитку.
4. Удосконалення системи організації навчально-виховного процесу на основі сучасних тенденцій розвитку освітньої галузі.
5. Підвищення рівня професійної майстерності вчителів щодо особливостей роботи по формуванню ключових компетентностей учнів.
6. Розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників у процесі роботи над темою.
7. Створення умов для формування, виявлення та поширення кращого педагогічного досвіду вчителів школи, розвитку іміджологічної культури, зростання мотивації до постійного самовдосконалення та самореалізації.
ІV. Напрямки методичної роботи
1. Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу.
2. Формування методичної культури педагогічних працівників.
3. Дослідно-експертна діяльність.
4. Аналітико-моніторингова діяльність.
V. Об'єкт дослідження
1. Професійна діяльність педагогів.
2. Учні, розвиток їх умінь та навичок з предметів відповідно Державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки.
VІ. Практична значимість роботи над темою
1. Можливість залучення до даної діяльності широкого кола педагогічних працівників.
2. Оволодіння вчителями та широке впровадження в навчально-виховний процес ефективних сучасних технологій навчання та виховання.
3. Накопичення досвіду використання інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів.
VІІ. Умови переходу закладу в режим розвитку
1. Впровадження інноваційних технологій управління з метою зміни управлінських відносин.
2. Створення освітніх програм розвитку, нових критеріїв ефективності навчання та виховання.
3. Формування інформаційної культури педагогів.
4. Підготовка кадрів, здатних до проектування розвитку власної педагогічної діяльності та успішної реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учня.
VІІІ. Ресурсний потенціал та можливості
1. Наявність власної нормативної бази (Статут школи, Концепція розвитку закладу, перспективний та річний плани роботи тощо).
2. Наявність необхідного науково-методичного, інформаційного, навчального та матеріально-технічного забезпечення.
3. Досвід реалізації шкільних інноваційних управлінських проектів.
4. Наявність досвідчених професійно компетентних навчальних і управлінських кадрів.
5. Досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій у сфері навчання, виховання та управління.
ІХ. Обмеження реалізації моделі методичної роботи
1. Недостатність фінансування.
2. Обмеженість вільного позаурочного часу.
3. Недостатність або відсутність мотивації окремих вчителів до змін.
Х. Очікувані позитивні результати
На рівні школи:
1. Активізація творчої активності педагогічних кадрів, підвищення рівня психолого-педагогічної культури та фахової майстерності педагогів.
2. Запровадження інноваційних навчально-виховних технологій, спрямованих на формування ключових компетентностей учасників педагогічного процесу.
3. Зростання якості освіти та виховання.
4. Вдосконалення системи психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості школярів, що забезпечує максимально сприятливі умови для задоволення освітніх потреб, розвитку самосвідомості, самореалізації кожної дитини у творчому середовищі.
5. Збільшення кількості випускників, що обрали професію, яка в найбільшій мірі відповідає їхнім здібностям та потребам суспільства.
На рівні особистості вчителя:
1. Усвідомлення пріоритетів сучасної освіти.
2. Комплексне впровадження інноваційних педагогічних технологій розвитку творчих здібностей учнів.
3. Зростання прагнення до самовдосконалення, самоосвіти та самореалізації.
4. Включення в систему науково-дослідної роботи, накопичення педагогічного досвіду, який може бути запровадженим у масову практику.
На рівні особистості учня:
1. Активізація творчого потенціалу.
2. Залучення до творчої діяльності.
3. Зростання рівня компетентності учнів
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РЕАЛІЗАЦІЇ
науково-методичної теми школи
«Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів
з урахуванням вимог сучасної школи»
на 2020-2025 роки
Етап |
Зміст роботи |
Термін |
Очікуваний результат |
Підготовчий етап |
- аналіз стану освітнього процесу |
Травень- серпень 2020р. |
-виявлення проблеми обґрунтування її актуальності; |
Діагностичний етап |
- проведення мікродосліджень серед учителів; - проведення анкетування серед учнів; - обробка інформації |
Вересень- грудень 2020-2021н.р. |
- визначення шляхів реалізації |
Теоретично-аналітичний етап |
- вивчення теорії проблеми на засіданнях ШМО, шляхом самоосвіти; - організація диспутів, круглих столів; - проведення психолого-педа-гогічного семінару з вивчення проблеми |
Січень-травень 2020- 2021 н.р. |
- накопичення теоретичних знань; - підготовка до прак-тичної діяльності; - творчі розробки з проблеми |
Практично-дослідницький етап |
- проведення тематичних педрад, семінарів-практику-мів, тренінгів; - проведення методичних днів, тижнів, декад; -створення творчих лаборато-рій реалізації проблеми |
2021-2022 н.р. |
- удосконалення нау-ково-методичної бази викладання предметів; - створення умов для всебічного розвитку учнів |
Навчально-діяльнисний етап |
- всебічне застосування новітніх технологій навчання; - апробація експериментальних проектів та програм, спрямованих на стимулювання особистісного розвитку учнів |
2022 – 2024 н.р. |
-вивчення передового педагогічного досвіду; - підвищення якості освітнього процесу та участі учнів в кон-курсах і олімпіадах; - створення моделі випускника закладу |
Рефлексивно-узагальнюючий етап |
- систематизація матеріалу з проблеми, узагальнення та пропаганда досвіду; - оцінювання результатів. |
2024 – 2025 н.р. |
- підсумки роботи; - корекція результатів |
Перспективний план роботи школи
над науково-методичною темою
«Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог сучасної школи»
ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП
(травень-серпень 2020)
№ |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Круглий стіл. Результати роботи над методичною проблемою закладу. Вироблення рекомендацій щодо обрання нової проблемної теми та визначення етапів її реалізації на 2020-2025 р.р. |
травень |
ЗДНВР, методична рада |
2 |
Складання плану роботи над проблемою, розподіл обов'язків між членами педагогічного колективу, забезпечення послідовності накреслених заходів, їх взаємодії з іншими складниками педагогічного процесу. |
травень-червень |
ЗДНВР, методична рада |
3 |
Обговорення і затвердження методичної проблеми школи на засіданні педагогічної ради. |
серпень |
ЗДНВР |
4 |
Формування перспективних планів методичної роботи на 2020-2025 р.р. |
серпень |
ЗДНВР, голови МО |
1-й рік роботи
ДІАГНОСТИЧНИЙ ЕТАП
Вересень – грудень
2020-2021 н. р.
Зміст діяльності: аналіз результатів педагогічного процесу для виявлення загальних та окремих аспектів методичної роботи; діагностика, теоретичне обґрунтування методичної теми.
Основні завдання: психологічне, організаційне, науково-методичне й матеріально-технічне забезпечення умов переходу до реалізації нової методичної теми.
Мета: вироблення єдиних уявлень про перспективи роботи над методичною темою школи як формою освіти й самоосвіти членів педагогічного колективу.
Прогнозовані результати:
- вивчення теоретичних основ проблеми;
- створення умов для роботи педколективу над даною проблемною темою.
№ |
Заходи |
Термін |
Відповідальний |
1 |
Формування планів методичної роботи на 2020-2021 н.р. |
До 06.09 |
ЗДНВР голови МО |
2 |
Формування колективних форм методичної роботи з педагогічними кадрами та масових методичних заходів |
До 06.09 |
ЗДНВР голови МО |
3 |
Оформлення довідково-інформаційних матеріалів |
До 15.09 |
ЗДНВР голови МО |
4 |
Створення картотеки рекомендованої літератури |
До 20.09 |
ЗДНВР бібліотекар |
5 |
Визначення індивідуальних методичних проблем, виходячи зі специфіки предмета й уподобань кожного вчителя |
До 06.09 |
Педагогічні працівники |
6 |
Організація відвідування та взаємо-відвідування уроків та позакласних заходів із метою вивчення роботи педагогічних працівників над проблемою |
Протягом року |
ЗНВР |
7 |
Випуск методичних бюлетенів із досвіду роботи над проблемною темою |
Протягом року |
Заступники директора |
8 |
На засіданнях шкільних методичних об'єднань розглянути питання: - визначення мети, завдань та напрямків роботи методичних об'єднань щодо методичної теми школи на 2020-2025 роки; - оновлення освітніх процесів – шлях до розвитку сучасної школи; - про підвищення рівня самоосвітньої діяльності вчителів; - про роботу з обдарованими та здібними дітьми. |
вересень |
Голови МО |
9 |
Методичний діалог «Особливості роботи педколективу над науково-методичною темою школи» |
жовтень |
ЗДНВР голови МО |
10 |
Засідання педагогічної ради «Компетентніс-ний підхід до освітнього процесу – вимога сучасності» |
листопад |
ЗДНВР голови МО |
11 |
Методичні оперативки: - проведення учнівських олімпіад, турнірів, конкурсів, інтелектуальних ігор; - впровадження сучасних технологій у освітній процес; - результати роботи вчителів над індивідуальними методичними темами. |
Протягом І семестру |
ЗДНВР голови МО |
12 |
Засідання методичної ради: - основні завдання науково-методичної роботи та зміст і напрямки роботи психологічної служби на н.р.; - формування ключових і предметних компетентностей та особистісний розвиток дитини в умовах впровадження Нової школи; - про підготовку вчителів, які навчатимуть учнів за новими програмами. |
Протягом І семестру |
ЗДНВР члени методичної ради |
13 |
Психолого-педагогічний семінар «Інновацій-ний пошук вчителя. Навчання в дії». |
листопад |
ЗДНВР психолог |
14 |
Круглий стіл класних керівників «Комплексне дослідження системи виховання в українській школі з урахуванням розвитку європейського освітнього простору» |
грудень |
ЗДВР |
15 |
Засідання фокус-групи учителів початкових класів на тему «Реалізація основних принципів НУШ в початковій школі: створення сприятливих умов для задоволення освітніх потреб, розвитку та самореалізації дитини у творчому середовищі» |
грудень |
Голова МО вчителів початкових класів |
1-й рік роботи
ТЕОРЕТИКО-АНАЛІТИЧНИЙ ЕТАП
Січень – травень
2020-2021 н. р.
Зміст діяльності: наукове обґрунтування методичної проблеми школи, визначення основних педагогічних стратегій її реалізації.
Основні завдання: мотивація, стимулювання, науково–методична підготовка та прогнозування процесу реалізації науково-методичної теми школи.
Мета: сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання теми, що реалізується.
Прогнозовані результати:
- усвідомлення педагогічними працівниками пріоритетів сучасної освіти, формування в них інформаційної культури
- використання на уроках інноваційних педагогічних технологій з метою формування компетентностей учнів.
- наявність у педагогічній діяльності кожного вчителя диференційованих завдань для формування компетентностей школярів;
- підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
№ |
Заходи |
Термін |
Відповідальні |
1 |
Моніторинг навчальних досягнень учнів з метою вивчення впливу нових напрямків роботи на результативність навчання |
Січень, травень |
ЗДНВР голови МО, вчителі |
2 |
Удосконалення системи роботи вчителів у контексті роботи над проблемою. Складання діагностичної карти учителів, аналіз їх участі у методичній роботі |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
3 |
Моніторинг особистого професійного зростання вчителів |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
4 |
Засідання методичної ради «Створення системи психологічного забезпечення навчального процесу відповідно до завдань розвитку школи та методичної теми». |
Лютий |
ЗДНВР методична рада школи |
5 |
Організація відвідування та взаємо-відвідування уроків та позакласних заходів із метою вивчення роботи педагогічних працівників над проблемою |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
6 |
Формування, вивчення та поширення педагогічного досвіду щодо науково-методичної теми. |
Протягом року |
ЗДНВР |
7 |
Психолого-педагогічний семінар «Класний колектив сьогодні. Сучасні методи дослідження класного колективу. Згуртування класного колективу» |
Протягом року |
ЗДВР класні керівники |
8 |
Оформити матеріали на сайті закладу щодо запровадження навчально-методичної проблеми |
Протягом року |
ЗДНВР |
9 |
На засіданнях шкільних методичних об'єднань розглянути питання: - моніторинг сучасної освіти; - авторські творчі майстерні педагогічних працівників (досвід, проблеми, перспективи); - інтерактивні форми роботи в практичній діяльності вчителів. |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
10 |
«Круглий стіл» «Формування компетент-нісного випускника шляхом упровадження інноваційних технологій у освітній процес» |
Березень |
ЗДНВР |
11 |
Методичні оперативки: - про шляхи підвищення в учнів мотивації до навчання; - сучасні технології, комп'ютеризація освітнього процесу; - підготовка школярів до зовнішнього незалежного оцінювання: форматів тестових завдань та їх технічні характеристики |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
12 |
Вернісаж уроків ««Удосконалення освітнього процесу шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості» |
Протягом року |
ЗДНВР вчителі |
13 |
Майстер-класи поширення педагогічного досвіду |
Протягом року |
ЗДНВР |
14 |
Методична естафета «Створення в школі освітніх траєкторій для обдарованої молоді, стратегії успішної роботи з ними». |
Квітень |
Голови МО |
15 |
Участь учителів у вебінарах |
Протягом року |
ЗДНВР вчителі |
16 |
Висвітлення роботи на сайті закладу |
Протягом року |
ЗДНВ голови МО |
2-й рік роботи
ПРАКТИЧНО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ЕТАП
2021-2022 н.р.
Зміст діяльності: розроблення й апробація системи діяльності навчального закладу та вчителя в процесі реалізації методичної теми.
Створення власного досвіду педколективу:
- самоаналіз і аналіз результатів роботи над науково-методичною проблемною темою;
- діагностування;
- взаємооцінки;
- індивідуальна методична допомога, методичні консультації;
- аналіз і систематизація матеріалів методичних об’єднань і творчих груп;
- відкриті уроки, поповнення банку інноваційних технологій.
Прогнозований результат: вироблення методичних рекомендацій з формування ключових компетентностей учнів.
№ |
Заходи |
Термін |
Відповідальні |
1 |
Засідання методичних об'єднань учителів: - інтегровані уроки – проблеми сьогодення; - психолого-педагогічна діагностика як один із засобів диференціації навчання і виховання учнів; - моніторингова діяльність методичних об'єднань. |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
2 |
Круглий стіл «Проектування особистісного розвитку учнів в умовах сучасної школи» |
Листопад |
ЗДНВР голови МО |
3 |
Засідання методичної ради: - розвиток творчих здібностей учнів як засобу самовираження особистості; - контроль результатів пізнавально-навчальної діяльності учнів; - стан реалізації Державного стандарту початкової та базової освіти в закладі. |
Січень |
ЗДНВР голови МО |
4 |
Методичні оперативки: - перевантаження учнів: причини, наслідки й шляхи подолання; - методичий семінар «Панорама творчих надбань учителя»; - формування навичок самостійної роботи учнів на уроках. |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
5 |
Психолого-педагогічний семінар «Розвиток пізнавальних інтересів та формування предметних компетентностей учнів» |
Лютий |
практичний психолог голови МО |
6 |
Проведення анкетування, діагностичних вимірів з питань навчальної та методичної роботи |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
7 |
Методичний тиждень «Розвиток ключових компетентностей та творчості учнів через використання новітніх технологій» |
Квітень |
ЗДНВР голови МО |
8 |
Майстер-класи поширення педагогічного досвіду |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
9 |
Вивчення системи роботи педагогічних працівників, які атестуються |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
10 |
Педагогічна рада «Особливості діяльності педагогічного колективу в умовах реалізації методичної теми на ІІІ етапі» |
Березень |
ЗДНВР |
10 |
Педагогічний практикум «Співпрацюючи, допомагаємо один одному» (за участю батьків, учителів, дітей) |
Квітень |
ЗДНВР |
11 |
Висвітлення роботи за рік на сайті закладу |
Протягом року |
педагогічні працівники |
3-4 роки роботи
НАВЧАЛЬНО-ДІЯЛЬНИСНИЙ ЕТАП
2022-2023, 2023-2024 н.р.р.
Зміст діяльності: практичне впровадження проблеми.
Основні завдання: спрямування організації досвіду з реалізації проблеми в роботі педагогічного колективу, корекція діяльності вчителів, які мають труднощі в роботі над темою, створення системи діагностики творчого потенціалу учнів та банку інформації про індивідуальні здібностей учнів школи на основі моніторингових досліджень.
Мета: визначення ступеня готовності вчителів до роботи над методичною темою; вивчення досвіду роботи вчителів і виявлення труднощів з подальшою їх корекцією.
Прогнозовані результати:
- вироблення рекомендацій щодо використання прийомів зміцнення в дітей переконання про цінність освіти;
- розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників у процесі роботи над темою;
- подолання в роботі вчителів утруднень, що виникають у процесі реалізації методичної теми школи.
№ |
Заходи |
Термін |
Відповідальні |
1 |
Засідання методичних об'єднань учителів: - упровадження інноваційних технологій на уроках; - творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів та шаблонів; - виховання інтересу до колективної творчої діяльності, формування лідерських та організаторських якостей у старшокласників; - моніторинг результативності роботи над проблемою. |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
2 |
Круглий стіл «Модернізація діяльності вчителя в умовах інноваційного розвитку освіти» |
Листопад |
ЗДНВР голови МО |
3 |
Методичні оперативки: - система роботи вчителя щодо контролю знань, умінь та навичок; - ефективність використання варіативної частини навчального плану |
Протягом року |
ЗДНВР |
4 |
Засідання методичної ради: - мистецтво ведення сучасного уроку як запорука якісної освіти; - вивчення й узагальнення досвіду із системи роботи педагогів; - особистісне й професійне зростання педагога як умова розвитку школи життєвої компетентності; - впровадження новітніх технологій в освітній процес. |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
5 |
Науково-практичний семінар «Сучасний урок як засіб підвищення якості освітнього процесу» |
Січень |
ЗДНВР голови МО |
6 |
Психолого-педагогічний семінар «Діагностика – як простір професійного розвитку психолога та педагога» |
Протягом року |
практичний психолог голови МО |
7 |
Проведення анкетування, діагностичних вимірів з питань навчальної та методичної роботи |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
8 |
Методичний тиждень «Впровадження інноваційних технологій у освітній процес» |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
9 |
Майстер-клас поширення педагогічного досвіду |
Протягом року |
ЗДНВР |
10 |
Висвітлення роботи за рік на сайті закладу |
Протягом року |
педагогічні працівники |
5-й рік роботи
РЕФЛЕКСИВНО-УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ЕТАП
2024-2025 н.р.
Зміст діяльності: аналіз результатів та узагальнення досвіду роботи колективу над методичною темою школи. Підготовка матеріалів для публікації. Оцінка рівня самореалізації педагогів.
Основні завдання: оброблення даних моніторингових досліджень, отриманих у результаті роботи над методичною темою школи на заключному її етапі. Узагальнення найбільш вдалого досвіду роботи вчителів, стимулювання вчителів, які одержали високі результати в ході реалізації проблеми, висвітлення результатів досвіду в засобах масової інформації.
Мета: аналіз рівня занурення в проблему; моніторинг рівня її реалізації.
Прогнозовані результати:
- вироблення рекомендацій, визначення напрямів роботи й перспектив подальшої діяльності;
- створення умов для формування та поширення кращого педагогічного досвіду вчителів школи, розвитку іміджологічної культури, зростання мотивації до постійного самовдосконалення та самореалізації.
№ |
Заходи |
Термін |
Відповідальні |
1 |
Майстер-клас «Методичні знахідки» (узагальнення досвіду роботи вчителів над методичною темою «Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог сучасної школи»). |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
2 |
Засідання методичної ради: - синтез інноваційних педагогічних технологій; - звіт щодо вивчення та узагальнення педагогічного досвіду вчителів закладу; - визначення структури методичної роботи на 2025-2030 н.р. Обговорення пропозицій щодо плану роботи на новий навчальний рік. |
Протягом року |
ЗДНВР голови МО |
3 |
Підсумкове засідання методичної ради «Досвід і проблеми реалізації науково-методичної теми школи» |
квітень |
ЗДНВР методична рада школи |
4 |
Моніторинг з визначення подальшого розвитку науково-методичної теми школи. |
червень |
методична рада школи |
5 |
Висвітлення роботи за рік на сайті закладу |
Протягом року |
Педагогічні працівники |